Absces ???
REFERENT
Dobrý den, už pět let užívám pervitin v kombinaci s marihuanou a benzodiazepiny. Před třemi lety jsem přesedlal na jehlu a po dnešní aplikaci do loketní jamky začala ruka otékat, poté splaskla a místo tečky od vpichu, tam zůstala jakási rudá bolavá boule... Pohyb rukou je sice snadný, ale občas zabolí... bojím se aby nešlo o absces, a kdyby ano, Co mám dělat, pomůžou bylinné masti a obklady ? Nebo můsím navštívit lékaře ?
Děkuji za odpověď...

Odpověděl: Amrit Sen
Referente, zdravím Vás, díky za důvěru.
Nejlepší a nejbezpečnější bude, když navštívíte lékaře. Změřte si teplotu, a pokud bude byť jen zvýšená, víkend, nevíkend, zajděte na pohotovost.
S velkou pravděpodobností jde, nebo máte zaděláno na absces, může jít i počáteční fázi flegmony.
Pokud byste lékaře odkládal, riskujete závažné zdravotní problémy, závažnější chirurgický zákrok, můžete přijít o ruku, nebo při celkové sepsi i o život. Lékaři "kápněte božskou", nikdo Vám hlavu neutrhne.
Pomoci Vám může, dokud je místo uzavřené, například mast Heparoid, Ibu-Hepa, nebo Ibalgin Duo Effect. Nespoléhejte však na to, že to bude stačit a v žádném případě je nedávejte do otevřené rány, pokud by boule praskla.
Pokud se tak stane, je do vyčistěného otevřeného místa vhodný "Višňák"(mast Višněvski), nebo Betadine, Braunovidon mast, případně "černá mast" - Ichtoxyl, v kombinaci s nasazením antibiotik, které Vám může předepsat pouze lékař.
V každém případě bude lepší, když vyčištění peroxidem, nebo jinou vhodnou desinfekcí, včetně dalších ošetření, necháte na lékařích, nebo zdravotnících z nejbližšího kontaktního centra.
Podrobnější informace k problematice, včetně doporučení, jak potížím tohoto typu předcházet, najdete v článku: "Abscesy atd. včetně protiinfekčního dvanáctera", z časopisu, který v tištěné i internetové podobě, vydává naše organizace SANANIM:
eDekontaminacehttp://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html?warning=kill
Doporučuji Vám nikdy drogy nekombinovat, jde o velmi rizikový počin, to už je ale další kapitola, nebudu Vám, v tuto chvíli, "přikládat".
S lékařem neotálejte, kdybyste v budoucnu ještě něco potřeboval, napište.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy zdráv,
Amrit sen.