Opiaty
S.S.
Dobry den. Chci se zeptat. Ke konci roku jsem jela na navstevu k jednomu klukovi. Cely vecer jsem popijela jen dve sklenicky ginu s tonikem.sama jsem u toho byla jak to naliva. Nic mi nebylo. Pak, k pulnoci,ze pujdeme spat. A ja ho poprosila o vodu. Prinesl mi teplou vodu v konvici jak se vari caj.tak jsem si nalila vodu a vypila. Mela jsem celkem zizen. Pry tak ma byt ta voda,a ze je moc dobra. Nechapala jsem. Kdyz jsem mu ji nabidla, tak odmitl s tim,ze ma svoje piti..nevim presne v kolik hodin,ale citila jsem se malatna,vse mi bylo jedno..jako by hodne opila..mela jsem i zimnici. Zavrela jsem oci ,ze budu spat a zniceho nic sok! Ze budu zvracet..nemohla jsem vubec stoupnout na nohy..po dome jsem utikala nevedla jsem co mi je..zacala jsem zvracet...stala jsem v predklonu,a porad se mi motala hlava..celou noc jsem nespala. Rano mi bylo vsechno jedno nic a nikoho jsem nevnimala.vsechno se mi vzdalovalo..pak jsem se podivala na zornicky a mela jsem je uplne roztreleny..i cely den jsem si pripadala jako kdybych snad vypila litru alkoholu..spatne,bolesti bricha,apatie,nechutenstvi..tak mi to nedalo a asi tak za 3 dny jsem si koupila test a mela jsem pozitivni vysledek na opiaty..on,ze za vsechno si muzu sama.atd. sice jsem se divala co vsechno obsahuje opiaty.ale chci se zeptat. Existuji jeste nejake jinaci opiaty,ktere nejsou uvedeny na internetu?? A ktere jsou dobre rozpustne ve vode?? A ty priznaky? Mohlo tam byt jeste neco jinyho? Co test neukazal?. Dekuji..

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
na Váš předchozí, obdobný dotaz jsem už reagoval. Přijde mi zvláštní, tedy pokud míníte termínem "rozstřelené zorničky", mydriázu - zvětšení, že Vám vyšel reaktivní test na opiáty, protože po jejich užití se zorničky naopak zužují.
Opiáty, podobně jako většina drog, jsou ve vodě rozpustné.
Nepsala jste nic o tom, jaký konkrétní test jste použila, ani na detekci jakých konkrétních drog, nebo skupin drog, byl určen. Šlo o multitest, nebo test na konkrétní látku, či skupinu drog?
Je možné, že Vás dotyčný intoxikoval více drogami, respektive kombinací drog, pak by mydráza mohla přicházet v úvahu.
Odpověď na předchozí dotaz naleznete pod kódem: 655803
Držte se a zvažte, jaké kroky podniknete. Od nich se může odvíjet i to, aby se podobného jednání, zmíněný dotyčný, už nedopouštěl.
Buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.