jak mluvit se synem
S.
Jsem již důchodce a bohužel jsem již 5 let vdovec. Mám tři syny a nejmladší(31 let) z nich podlehl drogám. Zatím ještě pracuje, ale občas se objeví stavy, kdy nejde po práce a ani se nedá přemluvit. Většinou po několika dnech se nechá přemluvit, aby šel do práce. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
přemluvit syna k léčbě bude možná dost obtížný a dlouhý proces. Ale určitě se vždycky něco dělat dá, nějak změnit přístup, jednání. Neexistují obecně platné postupy, je třeba posoudit každou situaci individuálně. Proto by bylo nejlepší, kdybyste se objednal do některého z center pro pomoc rodinám uživatelů.
Můžete se obrátit přímo v Ml. Boleslavi na organizaci Semiramis (http://www.os-semiramis.cz/centra/k-centrum-mlada-boleslav/), nebo se objednat k nám do Poradny pro rodiče v Praze (http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html).
Určitě dostanete odpověď alespoň na některé své otázky a snad se Vám podaří situaci změnit.
S pozdravem Jana Žáková (Justinová)