Rok uzivam pervitin
Venca
Dobry den. Je mi 17 a uz rok uzivam pervitin. Ze zacatku to bylo 2x do mesice pak to zacalo vikendovepotom az sem obcas nechodil do skoly a rodicum nic neprislo divne..posledni 4 mesice sem to aji krom snupani zacal kourit..za ty 4 mesice uz rodice dostavali podezdreni. Dokonce uz sem dostal i testy tak abych o tom nevedel ale me to doslo tak sem si vzal moc od kamarada co jen huli..tkze tam byla trava..ted rodice vi ze hulim a nedokazu si predstavit co bude az se dozvedi toto.. A vim ze ty testy prijdou znovu. Jde na oko poznat na zubech ze to je s perniku?..popr. Jak dlouho se drzi v krvy? Za posledni 3 tydny sem nemel den kdy bych si aspon nezakouril pernik.

Odpověděl: Amrit Sen
Venco, zdravím Vás, díky za důvěru.
Vypadá to, že máte větší strach z rodičů, než z užívání drog a souvisejících rizik, včetně závislosti. Jak klamat rodiče, Vám, odpusťte, neporadím. Ani užívání drog Vám, přestože bych, jste ještě nezletilý, možná měl, rozmlouvat nebudu.
Vím, že by to nemělo smysl. Chápu touhu po objevování nového, neznámého, vzdor proti řádu konzumu, nebo prostě jen "pořádnej rozjezd".
Měl byste ale vědět, s čím si zahráváte. Posílám pár odkazů, s vědomím, že zkušenost je nepřenosná. Připojuji přehled o detekovatelnosti THC a pervitinu:
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu, je obdobná, jako u testů ze vzorku krve.
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html?warning=kill
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.marihuana.cz/kap-skodlive-ucinky-marihuany.html
http://www.koncimshulenim.cz/rizika/
Počítejte s tím, že dříve, nebo později, se Vaše užívání drog provalí a potvrdí. Připusťe si skutečnost, že jste si vybral cestu, za kterou se tvrdě platí. Vydal jste se na tenký led, držte se lidí, aktivit a věcí, které máte rád, baví Vás, aniž byste k nim potřeboval drogy. Až led začne praskat, budete se mít čeho chytit.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.