Extáze a antibiotikum
Karlos
Dobrý den, jaké účinky může mít na tělo extáze v kombinaci s antibiotikem ? Plánuji si vzít jednu dávku v době kdy v sobě už nebudu mít cca 24h antibiotikum. Se samotnou extází mám jen dobré zkušenosti, ale nikdy jsem to ještě neměl v této kombinaci .( Mám celkově silný organismus a extáze mě nerozhodila ani ve velké dávce kombinované s větším množstvím alkoholu a marihuany.) Může to pro mě být životu nebezpečné ? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
těžko po internetu předjímat, jaké dopady může mít kombinace extáze a antibiotika (ani nepíšete, jaké konkrétně užíváte). Co se týká extáze, nikdy nevíte, jakou látku / kombinaci látek  ta vaše konkrétní tableta obsahuje, MDMA to bývá v dnešní době málokdy. Tedy i proto nelze odhadnout, co vám podobný experiment může způsobit.
Obecně v době oslabení organismu po nemoci by bylo lepší ho ještě více nezatěžovat drogami a alkoholem, určitě to neurychlí rekonvalescenci.
Kombinování extáze (jakékoliv jiné drogy či medikamentů) s alkoholem už vůbec není dobrý nápad, když už musíte s extází experimentovat, zkuste dodržovat doporučení uvedená např. zde na webu: http://drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html (pít dostatek nealkoholických nápojů, odpočívat a nekombinovat).
Mějte se fajn
Vilma Táborská