Bolest varlat
Tomy
Dobrý den,již nějaký rok uzivam pervitin injekční aplikací. Za poslednich par měsíců uzivam vice jak jeden gram denně. Přičemž se dávka pohybuje v rozmezí 0,25g az cca 0,4g. Téměř denně i při takových dávkách spim. Jim da se říct normálně a pociťují jen stav nájezdu a chvilkoveho zaseku. A za hodinu se cítím unavený a mužů jít spát. Ale proč vlastně píšu. Při každé aplikaci me chytne křeč do varlat strilejici az do podbřišku a otecou me. Můžete me prosím poradit co by to mohlo byt? Velice moc děkuji za odpověď! Tomas

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, děkuji za důvěru.
Že i po zmíněných dávkách, píšete téměř denně (takže ne každý den) jíte a spíte, není, při dlouhodobém, souvislém užívání, nic neobvyklého. Stejně tak, že Vám pervitin "nedává", tolik, jako dříve.
Jak je to s bolestmi varlat, po aplikaci pervitinu, Vám nepovím. Takto na dálku, ani já, ani nikdo jiný. To může pouze lékař, po důkladém vyšetření.
Potíže mohou, ale také nemusí, s užíváním přímo souviset, byť se projevují po aplikaci.
V každém případě, vše, co jste popsal, je jednoznačnou zprávou a signálem Vašeho organismu, že užívání pervitinu a životní styl, který k němu patří, pro Vás není. Respektive, že pokud se nepřeladíte do jiného, přirozenějšího módu, nebo si nedáte od drog aspoň na co nejdelší dobu oraz, bude opravdu zle, po všech stránkách. Bolesti, které zmiňujete, jsou alarmem, který byste měl vyslyšet a co nejdříve k lékaři zajít. Nechci Vás plašit, ale může jít i o život.
K lékáři buďte co nejotevřenější, bude to důležité pro časné stanovení správné diagnózy. Nikdo Vám hlavu neutrhne, Vaše osobní údaje jsou ze zákona chráněny, včetně zdravotních. Lékař je navíc vázán etickou přísahou.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Kdybyste měl někdy v úmyslu svoje užívání řešit, a měl potíže jakéholi druhu, můžeme Vás nasměrovat na odbornou podporu a pomoc, na bezplatné anonymní služby ve Vašem okolí a dosahu. Zkušení a vstřícní odborníci, Vás bez předsudků podpoří, a budete li o to stát, pomohou vykročit ke spokojenějšímu životu. Nesejde na tom, jestli zajdete do kontaktního centra, adiktologické ambulance, AT poradny, nebo podobného zařízení.  S odborníky můžete zcela nezávazně situaci probrat, už jen proto se Vám může ulevit. Stačí poslat info o nejbližším větším městě, nebo oblasti, obratem Vám pošleme kontakty na konkrétní služby.
Citlivé údaje, to už znáte, můžete uvést do skryté poznámky, nebo, budete li si to přát, nemusíme dotaz ani odpověď, zveřejnit. Pošleme jen kód, po jehož vložení na příslušné místo titulní stránky naší poradny, se dotaz i odpověď, ukáže jen, a pouze, Vám.
Přeji Vám hodně štěstí, vše dobré, ať je brzy lépe,
Amrit Sen.