Recidiva
HH
Dobrý den
Od šestnácti jsem začal užívat pervitin, opiáty a marihuanu... po několika lecbach se zadarilo a ja pres rok a pul abstinoval, bohužel tato abstinence, ztroskotala včera večer, kdy jsem si dal pervitin a marihuanu... Do léčby nechci, ale rád bych podchytil relaps alespoň ambulatně... nedávno jsem se nastěhoval do Českých budějic a našel jsem jen dvě káčka (tam v žádnem případě nejdu) a doléčovák, ale nejsem si jistý zda tam muzu jít požádat o pomoc, když nejsem jejich klient, a navíc jsem po recidivě...
Mohli byste mi poradit, co a jak ? Kam se v Ceských budějicích můžu obrátit ?
popřípadě

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nevěste hlavu, to se může stát. Je dobře, že jste napsal. Bylo by fajn relaps podchytit, abyste se nerozjel. Máte již nějaký čas abstinence za sebou, takže více, že abstinovat jde. Teď jde jen o to tuto událost dobře zpracovat, abyste pro příště byl lépe vyzbrojen a uměl další rizikové situace ustát.
V ČB se můžete obrátit na kolegy z organizace Prevent a v osobním kontaktu probrat možnosti.
Adiktologická poradna PREVENT
Františka Ondříčka 2
České Budějovice
Tel: +420 725 708 078
Email: poradna@prevent99.cz
Web: http://ap.prevent99.cz/poslani-cile
Provozní doba:
PO - ČT: 9.00 - 17.00 hod.
PÁ: pro objednané klienty
Skupiny pro abstinující klienty jsou sudé úterky od 17:00 - 18:30 hod.
Kontakt s pracovníkem poradny si domluvte telefonicky. Možnost domluvy i v pozdějších odpoledních hodinách.
http://ap.prevent99.cz/tym-konzultace
Tak se držte! Pokud budete potřebovat, klidně ještě napište.
S pozdravem, MK