Nemužu spát
em
Dobrý den chtěla bych se zeptat. Už asi pul roku užívám každý vikend(s vyjimkou asi dvou víkendu) extázi v ruznem množství, nekdy víc, nekdy mín. A posledni asi dva měsíce mám problemy se spankem, budim se a ma zlé sny kazdou noc, bez vyjímky. Muze to byt tím? Děkuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Těžko dělat zodpovědné závěry s minimálním množstvím informací a bez osobního kontaktu. Pokud o víkendech užíváte extázi, může to s tím souviset, ale také nemusí.
Můžete zkusit popíjet bylinné čaje, meduňka působí sedativně. Rozhodně se vyhněte lékům na spaní, poměrně brzy se na ně váže dost nepříjemný návyk, kterého se velmi obtížně zbavuje.
Rozumné by bylo o Vašich potížích pohovořit více a podrobněji v osobním kontaktu, věřím, že by Vám terapeutická podpora pomohla. U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace Advaita. Doporučuji si na uvedená čísla nejdříve zavolat a objednat se.
Centrum ambulantních služeb Advaita
Rumunská 14/6
Liberec
Tel: 482 750 607, 603 829 730
Email: cas@advaitaliberec.cz
Provozní doba:
PO                 13,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
ÚT, ST, ČT      10,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
PÁ                 10,00 - 17,00
Může se stát, že se nedovoláte hned na poprvé (zejména po 18hod kdy pracovníci mají neobjednané konzultace), nenechte se odradit a zkoušejte to.
Centrum se nachází ve středu města Liberce. Od terminálu MHD (Fügnerova ulice) cca 5 min pěší chůze podél tramvajových kolejí směr Lidové Sady, mezi palácem Syner a křižovatkou na Šaldově náměstí. V budově dříve sídlil Červený kříž.
http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/
Mějte se hezky, přeji, ať je brzo lépe.
S pozdravem, MK