Marihuana
See
Dobry den,
Vim, ze je tezke rici to presne, ale kolik rekneme \\\"vdechnuti\\\" marihuany ve spojeni s alkoholem tak staci ke spusteni nejake mene nebo i vice zavazne poruchy ci nemoci?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, See.
Je opravdu velmi těžké to objektivně posoudit dle několika málo informací přes net a bez osobního kontaktu. Obecně je známo, že u disponovaných jedinců může i jednorázové užití a to jakékoliv drogy odstartovat vážné psychické potíže.
Netuším, koho se Váš dotaz týká, zda přímo Vás nebo někoho blízkého a zda tato osoba, má nějaké dispozice v rodině k nějakým psychickým nemocem. Pokud ano, může mít i malé množství zkonzumované drogy za následek její spuštění.
Můžete klidně napsat více a být víc konkrétní, lze využít skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu a nikdo ji tedy neuvidí (pouze pracovníci této Drogové poradny). Dotaz spolu s odpovědí také můžeme pověsit skrytě, to znamená, že svůj příspěvek a odpověď uvidíte pouze Vy po zadání kódu, který při vkládání obdržíte (v tom případě, je potřeba si svůj kód někam poznamenat).
Mějte se hezky, v případě potřeby ještě napište.
S pozdravem, MK