Poppers
AZ
Dobrý den,
Poppers jsem užíval nepravidelně zhruba rok. S tím, že rozhodně nešlo o každodenní záležitost a už vůbec jsem nepociťoval abstinenční příznaky když jsem Poppers neměl. Pouze jsme si s tím občas během toho \"roku užívání\" okořeňival sex s partnerkou. Dnes bych si za to nasekal, ale otázka je následující: Mohl mít Poppers vážnější dopad na můj mozek, řekněme, nevratný? Občas to ve mě vyvolá obavy,co mi mohl způsobit. Jak jsem již řekl, nešlo o intenzivní užívání, ale nebál jsem se toho.
Předem děkuji za odpověď!

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý člověk je origál, jedinečně nastavený, a drogy na něj mohou působit různě, stejně tak dopady na zdraví, psychiku a organismus, se mohou lišit.
Každopádně těkavé látky, mezi které patří i Poppers, podobně, jako rozpouštědla, mohou mít, právě na mozek, nevratný devastační účinek.
Mám za to, že pokud jste za rok spotřeboval 2 lahvičky, což není nijak málo, je velmi pravděpodobné, tedy pokud jste je "nevyčichal" v intenzivním sledu, mohl to Váš mozek "přežít" bez následků a nemáte se čeho obávat, i když je vyloučit nemohu.
To může pouze odborný lékař, po důkladných vyšetřeních, jakými jsou EEG a další.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.