opet ja
jaja
Ptal jste se zda jsem byla za synem,ne nezdržuje se na jednom miste je po fetácích a mezi ně nejdu.
Ted se objevil opet obličej luxusní bez pupínku ,to vždy když par dní nešnupe...chtel 20 kc a tak jsem mu je dala hned šel jen prohodil ,kdybys mě nevyhodila....opět by zacla debata proc ,co ,jak se choval ....řek že nastupuje do vězení proč,to se dovím prý od lidí,nevím zda kecá nebo zda něco udělal,nebo zda je to za opakované chytnutí policii s tím vrakem co jezdil bez otp a bez řídicaku který mu odebrali,nevím nic,zítra zkusím volat policii zda mi něco poví.
Mele se to ve mě a přiznávám že pokud ho zavřou budu ráda ze je v suchu teple ,má jídlo a snad se mu tam rozsvítí,než kdyby byl dál pi fetácích opravdu by proved neco závažnýho a pykal by ještě víc...
Tak to je jeden příběh do vaší statistiky.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
patříte k nejstálejším a nejčastějším návštěvnicím naší poradny. Nejen proto mě mrzí, spíš, než jak to dopadlo, že jste nešťastná.
Netuším, jak konkrétně proběhly Vaše konzultace s pracovníky služeb, na které jsme Vám posílali kontakty, ani jestli jste hledala pouze pomoc pro syna, nebo jestli se nechala inspirovat naším doporučením, a nechala jste si pomoci především Vy.
Možná se mýlím, ale mám za to, že Vám snad pomáhá komunikace a sdílení velmi náročné, tíživé situace, s námi. Chápu to a rozumím Vám, jestli alespoň tak, jsem rád.
Očekávání, že se Vám konečně uleví, byť nejde o radostné vyústění synova příběhu, je pochopitelné a správné. Nemáte proč se za to stydět, nebo si cokoli vyčítat.
Příběh do statistiky to pro nás rozhodně není. Přestože jde o internetové poradenství a naše možnosti jsou velmi limitované, příběhy dotazujících se nás dotýkají. Není to lehké, ale jinak by pro nás tato práce postrádala smysl.
Proto Vám i v tuto chvíli nabízím, abyste kontaktovala odbornou podporu, pracovníky některé služby, která pracuje s rodiči, příbuznými a blízkými uživatelů návykových látek, protože ji potřebujete především Vy sama.
Adresy na služby ve Vašem okolí už máte. Možná, že se Vám už nechce do kontaktů s adiktologickými službami, nebo máte jinou zkušenost, o které nevím. Rozhlédněte se i mimo rámec služeb, které se zabývají drogovou problematikou.
V některém z minulých dotazů jste psala, že máte možnost navštěvovat psychologa, je li to tak, a máte li důvěru, mluvte o sobě a svých pocitech, uleví se Vám.
Nezůstávejte v "tom" sama, myslete na sebe, navštivte přátele, zkuste žít svůj život, ne synův.
"Naordinujte" si činnosti, které Vám přináší radost, úlevu a potěšení. Nemusíte čekat, až syn nastoupí trest, zkuste to už teď. I o tom všem si s psychologem, přáteli, popovídejte. Fajn bude i to, když tíhu světa prostě, aspoň na čas, hodíte za hlavu a vyrazíte se pobavit.
Jestli se svým psychologem nejste spokojená, nebo máte pocit, že konzultace, pokud byly alespoň tři, Vám jsou k ničemu, najděte si jiného, nechte si jej doporučit od přátel, nebo známých. I s tím Vám můžeme pomoci.
Nesejde na tom, jestli má jít o psychologa, terapeuta, sociálního pracovníka, či lékaře. Nevzdávejte to po prvním setkání, dejte kontaktu opakovanou šanci.
Váš příběh nám není lhostejný, stojíme o to, abyste se cítila lépe. Osobnější informace, případně další kontakty, Vy i my, můžeme uvést ve skryté poznámce, nebo, pokud to bude Vaším přáním, nemusíme dotaz ani odpověď uveřejnit vůbec. Pošleme Vám kód, po jehož vložení na příslušné místo úvodní stránky poradny je budete moci číst, jen a pouze, Vy.
Přeji Vám, ať je tento rok příjemněší, pohodovější a klidnější, než ten předchozí.
Držím palce, hodně štěstí,
Amrit Sen.