Dotaz P
Kamila
Dobrý den užívám pervitin často, ale teprve před 3 dny(kdy jsem to opravdu přehnala) jsem prožila něco jako toxickou psychozu...viděla jsem věci se hýbat,přibližovat se ke mě,slyšela jsem porád zvuky,v práci jsem měla pocit, že se mi každý směje jak jsem \"moc\" vy výlohách jsem viděla obrysy lidí...trvalo to jen ten den, pak jsem večer usla,ale musela jsem být u kamarádky, protože jsem se bála zůstat v pokoji sama,měla jsem pocit jako by tam semnou pořád někdo byl, a chtěl mě \"dostat\" na internetu jsem četla, že tyhle stavy trvají až 3 dny, ale já se ráno vzbudila a od té doby jsem v pořádku..nevím co to bylo, ale bojím se dát si dálší dávku.. je možné že je to jen tím, že jsem si dala víc než snesu? a pokud si dám svoji \"klasickou\" tak se nic nestane? Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Kamilo, dobrý den.
Dobře, že píšete. Rozhodně nic dalšího si nedávejte. Tělo včetně psychiky Vám dává jasný a zřetelný signál, že je třeba zvolnit, dát se do pořádku. Nechte organismus odpočinout, zregenerovat, aby se dostal zase do své rovnováhy. Čím déle to vydržíte, tím lépe, každý den bez drog pro Vás jedině dobře. Abstinenci je třeba držet i od alkoholu a THC. Dalšími konzumacemi čehokoliv, by se Vám s největší pravděpodobností tento nepříjemný stav vrátil a dostával na intenzitě.
Pořádně si odpočiňte, doplňte vitamíny, minerály, vyváženě jezte, udržujte pitný režim (ne alko, ne energy drinky a ne coca-colu). Můžete zkusit pít bylinné čaje, meduňka působí sedativně.
Kdyby něco, ještě napište.
Hezký Nový rok!
S pozdravem, MK