Dotaz na maryhuanu
Gunni
Dobrý den chtela jsem se zeptat jak dlouho THC vydrzi v krvy kdyz jsem travu mëla asi napodledy pred mesicem a pul a zitra ji chci s kamaradem skusit zas ? Jen me zajima jak dlouho THC vydrzo v krvy a v moci .. dekuji moc za odpoved :) ..

Odpověděl: Markéta Kordová
Gunni, zdravím Vás.
Může to být různé, záleží na několika faktorech. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání. Také od velikosti dávek a množství obsažených účinných látek (kvalita konkrétní drogy), dále na individualitě metabolismu.
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou ukázat pozitivní výsledek oproti jiným drogám dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem marihuany, ale z testu je zřejmé, že v posledních dnech byla marihuana konzumována.
Orientační doba je cca takto:
detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při občasné konzumaci asi do 14 dní)
detekce krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny jako u krve
Stačí to takto?
Krásný Nový rok a s marihuanou opatrně, i ta má svá rizika.
Mějte se fajn, MK