Pervitin
Misa
Dobrý den, prosim.o.radu co dělat. Muj manžel uživa pervitin a ohrozuje me i dite bouhzel trpy depresema jelikož pervitin bral.v minulosti pote zacal abstinovat a od te doby co.se narodil nas syn prestal ale pote zmenil praci.kde jeho kolegyne uziva pervitin.. kdyu sem na.to prisla po3 mesicich vletla jsem na tu kolegini a byl par mesicu klid protoze kolegyne mu pervitin nedonasela. Jenze ted uz je v tom zase a horsi je ze hraje automaty a pokud je pod vlivem latky prohraje vsechno. Skousela jsem i na par dni utec pote slyboval ze prestane ale to trvalo tak tyden. Vim ze mu to.nosi ta kolegine ktera je zavisla jako on. Pokud je doma snama treba 14 dni je v pohode ale jak mile jde do prace je to znova.Mame male dite ktere ho miluje ale jeho dojezdy a tak dale jsou neunosne. Dekuji za odpoved...

Odpověděl: Markéta Kordová
Míšo, dobrý den.
Chápu, že je to těžká a pro Vás neúnosná situace. Netuším, do jaké míry by bylo komplikované, aby partner změnil své zaměstnání (?). Dále by bylo na místě, aby své závislostní chování začal řešit, což také netuším, jak se na využití odborné pomoci dívá.
Nebylo by od věci, abyste vše co teď aktuálně potřebujete, probrala více a podrobněji v osobním kontaktu, kde je více prostoru. Internetové poradenství má své omezené možnosti.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na naši Poradnu pro partnery závislých osob, poskytujeme bezplatné, nezávazné a lze i anonymní poradenské služby. V případě, že žijete jinde, tak napište znovu a upřesněte, jaká města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat v místě bydliště.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5
Praha 1
Mob: 739 268 527 Email: rodice@sananim.cz
mapa
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále můžete mrknout na základní obecné informace pro blízké osoby:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, pokud budete potřebovat, tak ještě napište.
S pozdravem, MK