Pervitin závislí partneri a teta
Perníkovy par
Ahoj jsme s přítelem oba na perníku oba do žíly třikrát denne asi 5let chutná nam to přestaneme v pohode ,ale proc?Jen problem nastal pred měsícem když nas vyhodili z bytu a nikdo nám nepomohl lidi sou kurvy holt a jedině pritelova teta ale ta nas ted taky vyhazuje kvuli fetovani a kouření.Vubec ani kousek pochopeni nema .Ted zrovna jsme si narvaly dneska druhou davku tak je fajn.Furt keca nam do toho ze kazdy den zbytečně 3500 prosmazime a k tomu 2 nekdy 3krabičky cigar oba po nastrelu kourime jeste vic no proste buzerace.Poradte co mame delat prosim,prece nas nemuze vyhodit na ulici.Děkuji Dana

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Chápu Vaše potíže, zkuste i Vy pochopit, že každý má právo se rozhodnout, jestli bude, tak, jako Vy, drogy užívat, nebo jak blízko k sobě drogový svět i drogy samotné, připustí.
Mám na mysli, že je úplně normální nárok, nemít drogy a lidi, kteří je užívají, u sebe doma, nebo v prostorách, které k bydlení poskytne jinému, byť jde o příbuzného.
Rozhodla jste se pro život s drogou a hraním, který sebou nese problémy, ať už je akceptujete, nebo ne. To je skutečnost, kterou nelze oddělit, i kdyby se člověk na hlavu stavěl. Že Vás teta doma nechce, je naprosto legitimní a pochopitelné.
Mám pocit, že na naši poradnu nepíšete poprvé. Nikde ani zmínka, že byste chtěla cokoli měnit, tedy ani náhled na Vaše užvání. Počítejte tedy s tím, zůstane li to tak, nebude skutečnost, že případně přijdete o střechu nad hlavou, poslední nepříjemností, která Vás čeká.
Máte možnost, Vy i partner, probrat situaci s odborníky, kteří pracují, a poskytují služby uživatelům návykových látek. V případě zájmu, získáte pochopení, podporu a pomoc. Nesejde na tom, jestli si vyberete kontaktní centrum, adiktologickou ambulanci, nebo AT poradnu. Mohou Vám pomoci například v řešení sociálních problémů, včetně bydlení, zdravotních potíží, nebo v minimalizaci rizik i v případě, že se rozhodnete ufetovat.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem kontakty na bezplatné, anonymní služby v okolí a dosahu, pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu služby, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám vše dobré, hodně štěstí,
Amrit Sen.