Letrox
Marketa
Dobry den chci se zeptat mam problemy se stitnou zlazou beru letrox kazdy den jednu tabletu...nikdy jsem nebrala tvrdy drogy pri policajni kontrole v nemecku mi vysli pozitivni testy na kokain muze to zpusobovat letrox?? Dekuji za odpoved

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Ne, nemůže. Letrox obsahuje levothyroxin, což je levotočivá forma thyroxinu fyziologického hormonu, který je standardně přítomný u všech lidí. Někteří ho mají nedostatek a proto je nutná jeho suplementace a jsou odkázání na užívání připravků jako např. Letrox (existují i další důvody užívání thyroxinu, ale o těch se nezmiňuji). To tedy znamená, že by všichni jedinci, kteří by byli testováni měli reaktivní testy na kokain, což chápete, že tak zajisté není. Tím samozřejmě netvrdím, že jste užila kokain, pouze vyvracím domněnku, že by reaktivita testů mohla být způsobena užívání levothyroxinu.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec