heroin
Lara
Dobry den, děkuji Vám za Vasi odpověď, ale bohužel me zde ve Zline nikdo nemohl pomoci. V Onyxu jsem byla a tam neposkytují substituční léčbu. Ŕekli mi, že se mám obrátit do Prahy. Prosím Vás snažně o pomoc. L.L.

Odpověděl: Markéta Kordová
Laro, opět Vás zdravím.
V Praze se můžete zkusit obrátit na naše ambulantní zařízení, které poskytuje substituční léčbu. Netuším, ale jak je to v tuto chvíli s kapacitou, zda CADAS přijímá nové klienty. Zavolejte si tam a zjistěte, zda by Vás přijmuli.
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM
Žitná 157/51
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: 222 924 245, 603 831 815
Email:  cadas@sananim.cz
Lékaři: MUDr. Jan Audrlický, MUDr. Jana Novotná
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/prijem-klientu.html
Dále se můžete podívat sem do databáze zařízení:  http://www.substitucni-lecba.cz/hlavni-mesto-praha
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK