Thc
Jimmy
Dobrý den, zajímal by mě váš názor,teď mi vrátili řidičák je to přesně 14 dní co jsem si nedal ani praská a příští týden bych už opravdu potřeboval řídit, myslíte že kdyby mě stavěli fizlove a dali by mě test na drogy že bych moch bejt pozitivní??????? Jinak sem kouřil tak 10 let kvalitní marihuanu a několikrát dene.... Teď 14dni nic.nerad bych se zase nechal nachytat díky nashle

Odpověděl: Markéta Kordová
Jimmy, dobrý den.
Je fajn, že se Vám podařilo 14 dní nic neužít a nechcete mít další problémy.
Doba prokazatelnosti z tělních tekutin u THC (účinná látka marihuany) se drží nejdéle.
Detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní).
Detekce krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden).
Detekce sliny stejná jako u krve.
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu.
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho (dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech byla marihuana konzumována).
Kupte si na své náklady test (v lékárně jsou běžně dostupné, nebo se dají objednat přes internet) a sám se otestujte. Ať máte jistotu, že jste v pořádku.
Tak se i nadále držte!
Hezké Vánoce, MK