THC
Jarda
Dobrý den, byl jsem pravidelný uživatelem marihuany ale nechal jsem toho a už jsem 3 měsíce čistý, myslíte si že budu mít ještě zjistitelné kanabinoidy v moči ??

Odpověděl: Markéta Kordová
Jardo, dobrý den.
Gratuluji k abstinenci!
Co se týče doby prokazatelnosti z tělních tekutin, tak právě v moči se THC (účinná látka marihuany) drží nejdéle.
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech drogu užil.
Nikdy proto nelze předem říci, kdo kdy bude již zcela beze stop, je to vždy velmi individuální.
Pokud chcete mít jistotu, že jste v pořádku, můžete si sám zakoupit volně prodejný test (v lékárnách - test THC cca 100,-) a test si v domácích podmínkách provést, použití je velmi snadné.
Stačí to takto?
Přeji hezké svátky, s pozdravem MK