testy pervtin a thce
Perníkova Princezna
Dobry den potřebuju se zeptat chodimna testovani na pervitin a thc , akorad , že jsem v sobotu měla pervitin a ve středu ma jit na testy , myslíte , že to tam bude nebo ne ? a nevite jak ty testy oklamat nebo co s tim dělat vím , že to neni zpravne ale musim to nějak udělat

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Jak jsem uváděla v předešlé odpovědi, jak oklamat testy Vám opravdu neporadíme, bylo by to proti našim zásadám, doufám, že to chápete.
Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny.
THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní - detekce ze slin, jako u krve.
Hezké svátky, s pozdravem MK