pervitin testy
Ejmi
Dobry den mam dotaz uživam pervitin docela krátce jen 4 měsice ale už měsic jsem ho neměla až na sobotu 17.12. a 21.12 mam ji na testy myslité , že to tam bude ? popřípadě jak se toho zbavit nebo jak to oklamat vím , že se to nema dělat ale potřebuju ty testy mít čiste :/ s pozdravem Ejmi

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Níže uvádím orientační údaje. Podotýkám, že jde pouze o údaje orientační, může to být individuální s ohledem na intenzitu předešlé konzumace, kvalitu konkrétní užité látky a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání vypořádat.
Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny.
Jak testy oklamat Vám bohužel z etických důvodů neporadíme.
Můžete si zakoupit volně prodejný test (v lékárnách jsou běžně k dispozici) a otestovat se sama, abyste věděla, jak na tom jste.
Mějte se hezky, s pozdravem MK