Koláčky
Linda
Dobrý den, mám riziko trombózy a z toho důvodu nesím kouřit a předpokládám že ani nesmím hulit. ( že také zhušťujě krev jako cigarety? - to nevím). No, teď měl ale kamarád koláčky s trávou a já jeden ochutnala. Chci se zeptat jak dlouho je tráva v krvi když ji člověk požil ve formě koláčku? děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Lindo.
Kouření marihuany má samozřejmě negativní dopad na fyzické, ale i psychické zdraví. Spalováním marihuany vzniká mnohem více škodlivin než spalováním běžných cigaret. Kouření jako takové, je samo o sobě rizikovým faktorem pro rozvoj hypertenze (vysokého krevního tlaku) plus další řady onemocnění srdce a cév, včetně jejich zužování.
Konzumace jakékoliv drogy, je v tomto případě dost nevhodná. Většina drog, včetně THC, akceleruje srdeční akci, tudíž bych žádnou konzumaci nedoporučovala, komplikace by mohli nastat.
THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní - detekce ze slin, jako u krve.
Uvedené údaje výše jsou pouze údaje orientační. Může to být velmi individuální s ohledem na intenzitu konzumace, kvalitu konkrétní užité drogy a také záleží na individualitě organismu, jak dalece je schopen se s tímto procesem vypořádat.
Doporučuji se dalším případným konzumacím raději pro příště vyhnout.
Mějte se hezky, s pozdravem MK