pervitin
MS
Dobrý den..syn si v říjnu šňupnul dávku(bylo to poprvé a jen jednou) pervitinu..od té doby má problémy..bolest hlavy,motání..jsou to ještě dozvuky dávky?je možné se toho úplně zbavit?a za jak dlouho?
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
přímé účinky drogy to dozajista nejsou. Látka už je z těla dávno pryč. Zřejmě se ale může jednat o následek užití, je možné, že syn má nervovou soustavu citlivější a toxická látka mu mohla způsobit déledobější potíže. Určitě bych doporučila návštěvu psychiatra, který se zabývá i závislostmi (tedy zná mechanismy drog), po konzultaci s ním pravděpodobně i neurologa. Je ale třeba, aby byl lékař vybrán tak, aby se mu syn nebál po pravdě sdělit pravděpodobný důvod potíží.
Pokud byste nevěděli, kam se obrátit, napište prosím nejbližší město, zkusím Vám nějaký kontakt poslat.