extaze
Dulinison
dobry den, chtel bych se zeptat za jak dlouho je doporuceno znovu ridit po konzumaci extaze. v patek to jest pred 2 dny jsem mel 2 dablovane ruzove tabletky, za cely vecer, jedl jsem je po pulkach po 2 - 4 hodinach rozestup. mam 190 cm 100 kg a cvicim 4x tydne. zajimalo by me jak se da zjistit jak rychle se telo zbavuje toxickych latek. jinak jsem endomorf tudiz mam objemovou stavbu tela. latku jako je tato uzivam jen zridka, naposled jsem ji mel pred mesicem, a to jen pulku s kamaradem. dale bych teda chtel upresnit otazku jak dlouho se drzi tato droga v tele a latky s touto drogou spojene? dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
uvádím orientační údaje, které máme k dispozici poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří:
MDMA/Extáze:
detekce moč = maximálně do 14 dní (při občasné konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Berte prosím v potaz, že uvedené údaje výše jsou údaje pouze orientační. Může to být velmi individuální s ohledem na intenzitu předešlé konzumace, kvalitu drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat. Doby se mohou u každého jedince různit.
Nikdy proto nelze předem říci, kdo kdy bude již zcela beze stop.
Pro Váš klid si můžete zakoupit orientační test a sám se otestovat. V lékárnách jsou volně prodejné a běžně k dispozici.
Mějte se hezky, MK