větší množství Mdma
Tereza
Dobrý den chtěla jsem se zeptat mam kámošku s kterou si sem tam na party dáme Mdma . Kamarádka a Já většinou za celou noc s jedem 1 g. Zajímalo by me co se u větších množství dávkování muže vse stát .dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Terezo, dobrý den.
Informace o MDMA naleznete na našem webu, zde:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Ke skryté poznámce: droga může působit na každého jedince trochu jinak, účinek se může v chování a projevech různit. Také je možné, že kamarádka toho užije více nebo kombinuje s něčím dalším, těžko to takto na dálku objektivně posoudit. Pokud máte o kamarádku strach a máte dojem, že ji drogy přerůstají přes hlavu, můžete pro ni udělat to, že s ní drogy přestanete brát a dáte jí jasně najevo, že tady přestává být legrace. Pokud byste si chtěla o tom třeba více promluvit, což by bylo rozumné, můžeme Vám doporučit zařízení, kde byste si mohla nezávazně a anonymně popovídat o všem co potřebujte. Stačí uvést města, která máte poblíž. Tak to zvažte, když tak ještě napište.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK