marihuana
franta
dobrý den rád bych se zeptal je mi 13let a mam marihuanu nevím jestly jí mám vykouřit protože mám ŠELEST na srdci a myslím si že můžu dostat infarkt . můžue mně teda marihuana zabít ??? děkuji za odpověd ( marihuanu jsem v životě nekouřil jen cigarety)

Odpověděl: Markéta Kordová
Franto, zdravím Vás.
Základním příznakem nesprávné funkce srdeční chlopně je tzv. srdeční šelest. Chlopenní vadu nelze vyléčit pomocí léků. Podáváním určitých preparátů a změnou životního stylu však lze docílit zmírnění příznaků a oddálení komplikací. Takže je Vám asi jasné, že konzumace jakékoliv drogy, je v tomto případě dost nevhodná. Většina drog, včetně THC, akceleruje srdeční akci, tudíž bych žádnou konzumaci nedoporučovala, velmi vážné komplikace by opravdu mohli nastat.
Uvádíte, že je Vám 13let. V takto nízkém věku má jakákoliv konzumace drog (včetně cigaret) zcela devastující účinek oproti dospělému jedinci mnohonásobně větší. Doporučuji to vůbec nezkoušet, veškeré drogy obejít raději obloukem a marihuanu, kterou máte, zlikvidovat.
Je dobře, že si obstaráváte informace, doufám, že se jimi budete držet.
Mějte se hezky a buďte k sobě ohleduplný.
S pozdravem, MK