marihuana a žlučník
šuplík
Dobrý den. Mám potíže se žlučníkem, prý ze špatné stravy.ale chtěl bych se zeptat jestli můžu nadále užívat marihuanu nebo ne, jestli to ma nějaký vliv. Žádné jiné drogy jsem nikdy neměl a kouřím travu delší dobu proto se radši obracim na vas jestli to bude mit velky vliv na léčbu nebo ne? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud nastanou zdravotní potíže, je nejlepším řešením vyhnout se všem drogám, tedy i THC. Při problémech se žlučníkem, je třeba dodržovat dietu, to jistě víte od svého lékaře. Doporučuji řídit se doporučením ošetřujícího lékaře a zbytečně si nekomplikovat léčbu konzumacemi.
Pokud byste měl s vysazením THC problém, můžeme Vás vhodně nasměrovat někam, kde by Vám s tím pomohli. Když tak napište a upřesněte, jaké větší města máte poblíž.
Nebo se můžete mrknout na web, který je celý věnovaný konopným drogám: www.koncimshulenim.cz - za prvé je tam plno užitečných informací, můžete si udělat test, jak na tom jste, také můžete zkusit on-line léčbu.
Mějte se zatím hezky, přeji ať se Váš zdravotní stav co nejdříve zlepší.
S pozdravem, MK