Příznaky drogy
Martin
Dobrý den,
sedmnáctiletý syn cca denně hulí. Poslední dobou však změnil denní rytmus. Přichází asi v 8 hodin večer, hned si lehne a spí až do rána. Často se ani nenavečeří.
Při rozhovoru jsem nic zvláštního nezaregistroval.
Mohlo by to ukazovat na nějakou drogu?
Děkuji a zdravím,
Martin

Odpověděl: Markéta Kordová
Martine, dobrý den.
Bohužel, takto to nepoznáme. Doporučuji pročíst informace pro rodiče, zde na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Dále by bylo fajn situaci probrat více a podrobněji, nejlépe v osobním kontaktu. Netuším, kde žijete, pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se objednat do naší bezplatné Poradny pro rodiče, zde kontakt a další info v přiloženém odkaze níže.
Poradna pro rodiče, partnery a blízké, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
mapa
Tel:739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zdali jste odjinud, napište prosím, jaká větší města máte dobře dostupná, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat ve Vaší lokalitě.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK