Toxicka psychoza
Sal
Dobry den,
Chtela bych se zeptat jak muze probihat toxicka psychoza a jak dlouho muze trvat, jestli samovolne vymizi a uz se nevrati, nebo je nutna lekarska pece. Mam uz 5 dni po koureni takovy jakysi divny pocit nepritomnosti, problem s orientaci v case , a tak trochu pameti, muze to souviset s psychozou, nebo to muze byt i reakce oslabeneho organismu, nezvykleho na kombinaci alkoholu a marihuany? Kazdym dnem se to trochu lepsi, ale ne prilis vyrazne. Jak pripadne bych mela jist, pit, odpocivat, abych pomohla zmizeni tech divnych pocitu? Jsem ted k tomu uz nekolik dni doma, protoze mam chripku.
Mockrat Vam dekuji za odpoved!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Sal, dobrý den.
V minulé odpovědi jsem uváděla, že nelze stav objektivně a především zodpovědně posoudit na základě několika mála informací přes net. K objektivnímu závěru by byl třeba osobní kontakt a vyšetření specializovaným lékařem.
Pokud by šlo o psychózu, měla by postupně slábnout, až odeznít zcela při udržení abstinence. Lékařská péče by byla na místě.
Stejně tak to může být souhra několika okolností (alko, THC, oslabený organismus nemocí, momentální psychický stav atd.).
Dodržujte pitný režim (nealko, ne coca-colu, ne energy drinky). Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta působí sedativně. Stravujte se vyváženě, doplňujte vitamíny, minerály, jezte ovoce a zeleninu. Jelikož jste nemocná, odpočívejte, zkuste se zaměstnat nějakou nenáročnou činností a pokusit se myšlenky odvést jinam.
Pokud byste chtěla kontakt na zařízení, kde byste se mohla poradit v osobním kontaktu, tak napište, odkud jste.
Přeji, ať je brzy lépe!
S pozdravem, MK