Je normalni mit pocit zhulenosti i nekolik dni po koureni marihuany?
Rizi
Dobry den , je mi 18 let. V patek vecer( dnes je utery vecer) jsem se na jedne oslave velmi opila, kombinovala jsem lehky a tezky alkohol a take jsem poprve vyzkousela marihuanu, vdechla jsem ji tak trikrat, potom jsem porad se vsemi mluvila, i kdyz normalne mam s komunikaci pomerne problem. Spatne mi vubec nebylo, ale rano, kdyz jsem se probudila , tak jsem byla takova malatna, mels jsem takovou mene citlivou kuzi na dotek a byla jsem trochu zmatena. Dnes je uz nekolik dni po oslave a mam porad stejne pocity jako v sobotu rano, jsem tak nejak mene citliva a vnimava, trochu jakoby otupela, prijdu si takova trosku jina, nedela mi takovy problem mluvit s lidmi, reknu hned to prvni co me napadne, trosku jako v patek vecer, a jsem stale trosku zmatena, jako bych si nepamatovala co jsem pred chvili udelala nebo rekla, ale pritom si to vlastne pamatuju, mam trosku zmatek v tom, co se kdy stalo a chvilemi si prijdu takova nepritomna, hrozne se bojim, ze jsem si tim kourenim spustila nejakou chorobu, jako treba schizofrenii , nebo tak, bojim se ze to takhle zustane navzdy ale pak si ale zase pochvili reknu ze je to blbost.Opravdu nevim co si o tom mam myslet. Bylo to poprve co jsem se takhle opila a co jsem zkousela marihuanu. K tomu jsem vcera zvracela a mela prujem , protoze jsem chytla strevni chripku, kterou ma cela rodina. Je mozne ze se touto kombinaci mohla spustit nejaka psychicka choroba nebo toxicky psychoza, nebo si to jen tak namlouvam, ze tomu i verim? Nebo to muze byt tim, ze na to vubec nejsem zvykla? A je to normalni? Moc Vam dekuji za odpoved!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Rizi, dobrý den.
Zdravotní potíže, včetně těch psychických, se velmi špatně hodnotí přes internet bez osobního kontaktu, vyšetření specializovaným lékařem a dalších podstatných informací.
Dle toho co uvádíte, to mohla být souhra všeho, co jste uvedla (alko, THC, onemocnění v rodině, tím tedy oslabený organismus chřipkou...).
Jak je Vám teď? Pokud by Vám bylo stále špatně a Váš stav se nelepšil, bylo by rozumné někam zajít. Kontakty Vám když tak pošleme.
Každopádně doporučuji nic nekonzumovat (včetně alkoholu), pokud se nebude zase cítit fit.
Pokud bude potřeba, ozvěte se.
Přeji, ať je Vám brzo dobře. S pozdravem, MK