Testy na drogy
Saky
Dobrý den ,měla bych dotaz oohledně testů na drogy.Je to necelý týden zpátky ,kdy jsem užila Pervitin a pár dní za sebou.Potom už jsem neměla nic ,kromě jednoho nebo dvou brk-Marihuanu.Teď by nám měli během přístího týdne dělat ve škole testy na drogy.Chtěla bych se zeptat jestli to nějak jde\\případně jak oklamat testy na drogy.Nejspíš to budou bud ze slin nebo z moči.Předem děkuji za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Saky, dobrý den.
Níže uvádím orientační údaje detekcí u Vámi konzumovaných látek.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Co se týče doby prokazatelnosti z tělních tekutin, tak právě v moči se THC (účinná látka marihuany) drží nejdéle. Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní), detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden), detekce sliny = jako u krve.
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Urychlit odbourání toxických látek z organismu nijak výrazně nejde, je to proces, který může být u každého jedince individuální. Jediný zaručený recept jak mít testy v pořádku, je drogy nebrat. Jak testy ošálit Vám bohužel neporadíme, bylo by to proti našim pravidlům. Nezlobte se.
Kdybychom Vám mohli pomoci s něčím jiným, nebojte se zase ozvat.
Mějte se hezky, MK