Rada
Trubka
Dobrý den,
Děkuji za Vaši odpověď. Navštívil jsem skupinu Anonymních alkoholiků a setkání s lidmi podobně postiženými, mi pomáhá. Je to přesně to co potřebuji. Dal jsem na Vaši radu a kontaktoval psychiatra. Paní doktorka byla velice příjemná a věnovala mi hodně času. Pocit mi říká, že má zájem opravdu pomoci.
Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Jsem moc rád, že se Vaše situace posunula tak významným, pozitivním směrem. Zároveň bych Vás rád povbudil. Máte můj obbdiv a respekt, že jednáte, byť to nemusí být vždy příjemné.
Ke skryté poznámce. Nezlobte se, nedovolím si, pokoušet se, v tomto konkrétním přípasdě, vyjádřit názor, nebyl by objektivní. Tím spíš, vynášet rychlý soud, s minimem informací, na základě "virtuálního" kontaktu.
Moje doporučení: Zkuste lékařce, o které píšete, že má zájem pomoci, důvěřovat. Chápu, že nemusí vždy jít, důvěru vybudovat při prvním setkání, nebo setkáních. Bez důvěry budou šance na trvalejší úspěch terapie, minimální.
Důležitá bude Vaše otevřenost, odvaha opouštět zažité stereotypy a zkoušet nové věci.
Přeji hodně štěstí a vše dobré,
Amrit Sen.