Prasek v sacku
Lenka
Dobry den, mohu se zeptat, zda lze nekde udelat rozbor jaky obsah se nachazi v sacku ? Co je to za prasek. Pritel je byvaly uzivatel pervitinu a nyni jsem u nej nasla trubicku a pytlicek od prasku. Zacal mi strasne vysvetlovat, ze si rozdrtil prasek na rymu. A trubickou si to musel pry dat protoze zapitim mu to nezabira. No proste tomu neverim. Test na drogy mi pry udela, ale vubec se k tomu nema. Jsem z toho pekne nervni :-(

Odpověděl: Markéta Kordová
Lenko, zdravím Vás.
Chápu Vaše zděšení, pokud měl partner v minulosti problém se závislostí, je víc než jasné, že máte strach.
Toxikologický rozbor není levná záležitost, můžete se informovat o cenách a podmínkách přímo v toxikologické laboratoři, kontakt níže.
Ústřední toxikologická laboratoř
Areál Dětské kliniky 1p. budova A2
Ke Karlovu 2, Praha 2
Tel : 222 967 188
Doporučila bych spíše nejdříve prostudovat informace v odkazech a osobně se zajít poradit.
Základní informace pro blízké osoby uživatelů drog, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
O testování: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud pro Vás není problém Praha, můžete využít bezplatných služeb naší Poradny pro partnery a rodiče závislých osob. Nejen, že si doplníte informace, ale můžete se poradit o vhodném způsobu komunikace a dalším postupu.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím fajn, pokud se budete potřebovat na něco doptat nebo kontakt jinde, neváhejte napsat znovu.
S pozdravem, MK