Pervitin, extáze
Karel
Zdravím, mám na jazyku ještě pár otázek.. Pervitin jsem měl po čtvrté v životě, pokaždý okolo 0,10mg posledně přibližně 0,20mg, měl jsem ho s kamarády a nespal. Poslední dávku jsem si dal ve 4 ráno (takže je pro mě možné předávkování, kombinace s alkoholem a mariuhanou, nedostatek odpočinku)
Ve 3 odpoledne jsem přišel domů a vyschýzoval se svým vzpůsobem sám, následovně jsem se snažil z krku vykašlat něco co jsem si myslel že tam mělo být (nebylo nic). Celkově neklid, zvýšený tep, a ve schýze seděl na gauči. Doktorům jsem řekl že jsem použil nějakou drogu, ale neřekl jakou jelikož vedle stála moje maminka kterou by to zničilo, a mariuhanu. Jinak jsem uživatel extáze již delší dobu a v životě se mi nic podobného ani špatného na dojezdu ani v tom nestalo .. Psychicky zdraví jsem, jen možná trochu uzavřený.. Příští víkend jedu na akci kde bych použít extázi chtěl, není možné že jsem nezvládl dojezd z toho zla jménem pervitinu? Možnost že se o psychozu nejedná? Děkuji a přeji zbytek večera.

Odpověděl: Amrit Sen
Karle, zdravím Vás.
Nemohu s jistotou určit, tím spíš, takto na dálku, co se Vám stalo.
Jestli byste rád, abych Vám přitakal, že o toxickou psychózu nešlo, nebo, že jste "nezvládl dojezd", jste na špatné adrese. Podle toho, jak jste situaci popisoval a popsal, s největší pravděpodobností o toxickou psychózu šlo. Stát se Vám samozřejmě mohlo obojí, podle všeho zároveň.
Opakuji tedy doporučení, abyste se napříště pervitinu, ale i extázi, psychostimulantu, který může mít účinky na pomezí halucinogenů, vyhnul. Psychostimulantům a halucinogenům obecně všem, marihuaně a drogám, obsahujícím THC, jakbysmet.
Jinak riskujete "průšvihy", o kterých jsem se rozepsal v minulé odpovědi, a které by mohly mít těžko napravitelné následky.
Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.