Pervitin, thc
Karel
Dobrý den, nedávno jsem prodělal toxickou psychózu z pervitinu, to jsem vyřadil ze svého života, ale travku chci hulit dál, je tam velké riziko, nebo na co si dát pozor?
Děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Karle, zdravím Vás,
děkuji za důvěru. Nepíšete, možná to ani nevíte, z jakých důvodů jste toxickou psychózu prodělal. Jestli z důvodu předávkování, nedostatku odpočinku, kombinace s dalšími drogami, nepohodě před, nebo při užití drogy...
Nemusí to tak být, ale velmi často se stává, že se do toxické psychózy dostanou lidé, kteří mají z nejrůznějších důvodů předpoklady k psychickým poruchám, které by se jinak nemusely projevit, nebo rozvinout.
Ať tak, či tak, jste do budoucna ohrožen jak toxickými psychózami, tak rozvinutím psychické nemoci, která by se následně nemusela dát úplně vyléčit, i kdybyste nadobro přestal drogy užívat.
To znamená, že je riziko, že se u Vás může projevit, po požití drogy, v podstatě kdykoliv, a to i při minimálním množství užité látky.
Platí to zejména pro haucinogeny, psychostimulanty a látky, obsahující THC.
Člověk v toxické psychóze, dokáže způsobit škody, které jdou těžko napravit, může ublížit druhým i sobě, sebe, nebo druhé ohrozit na životě.
Doporučuji Vám tedy, se napříště, drogám, jako takovým, obloukem vyhnout.
Stačí takto?
Kdybyste se ještě potřeboval na něco doptat, napište.
Pár užitečných odkazů:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.substitucni-lecba.cz/novinky/toxicka-psychoza-v-zajeti-stihomamu-435
http://www.priznaky-projevy.cz/psychiatrie-sexuologie/toxicka-psychoza-priznaky-projevy-symptomy
http://www.reflex.cz/clanek/dopisy/40774/marihuana-ne-tak-v-pohode-jak-se-muze-zdat.html
http://www.cspsychiatr.cz/detail.php?stat=947
http://toxic-fool.blog.cz/1507/toxicka-psychoza
http://znojmo.podaneruce.cz/prakticke-informace/zdravotni/psychicka-onemocneni-a-drogy/toxicka-psychoza/
http://www.extc.cz/toxicka-psychoza.html
Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.