Toxicka psychoza
Matěj
Zdravím, rád bych položil ještě pár otázek k tomuto dotazu http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/35000/toxicka-psychoza.html.
Jaká je pravděpodobnost toho že se psychóza objeví víkend po tom?
Jak dlouho abstinovat? Je nějaká možnost snížit riziko? Dá se z té psychózy dostat jinak, než zavoláním sanitky? Nepomohlo by snížit dávku extáze? Není pro mě problém dát si pauzu, jde jen o ten festival, a pokuď se napiju alkoholu je dost možné že nebudu přemýšlet a tabletu si dám..
Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Matěji.
Tak jako jsem uváděla v předešlé odpovědi (stejně tak kolega Amrit Sen, se kterým jste komunikoval také), koketovat s dalšími konzumacemi čehokoliv je nerozum. Jednak nelze přesně přes internet vyhodnotit co se s Vámi dělo, za druhé pokud tyto stavy jedno přijdou (a je jedno jaká droga je vyvolá), obvykle se vrací zpět a sílí na své intenzitě.
Uvádíte, že není problém dát si pauzu, doporučuji si pauzu naordinovat a vydržet to co nejdéle, pokud možno, trvale. Týden ,,po" je opravdu krátká doba, menší dávka extáze není bohužel řešení, tento stav Vám může vyvolat i THC. Nejlépe by bylo si na nějaký čas odpočinout i od alkoholu a dát se do pořádku.
Organismus včetně psychiky Vám dává jasný signál, že něco není v pořádku, měl byste to respektovat.
Buďte na sebe opatrný.
S pozdravem, MK