antabus
thomas
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat-Beru Antabus,alr výhledově v našich lékárnách už není žádný dodavatel,od kterého by bylo Antabus objednat.Neznáte nějakého,který ho stále ještě dodává nebo existuje jiný lék podobný Antabusu?? Děkuju moc za radu.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Všechny lékárny v ČR mají stejné distributory, tzn. že výpadek vždy postihne všechny lékárny. Myslím, že se není třeba obávat: přerušení registrace u Antabusu nastalo v minulosti již několikrát a vždy se do několika měsíců Antabus vrátil na trh. Doporučil bych Vám se předzásobit dostatečným množstvím table na několik měsíců dopředu. Píšete, že Antabus již užíváte, takže jste pravděpodobně již na udržovací dávce, tj. 2krát týdně 1,5 tablety, tudíž jedno balení by Vám mělo vystačit na cca 15 týdnů, což jsou více jak 3 měsíce. Předzásobil bych se tak na půl roku až rok dopředu, tj. 3-4 balení. Ve většině případů se Antabus po přerušení vrátil do roku na trh.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec