Poznám že fetuje?
N.
Dobrý den, před víc než rokem jsem se seznámila s přítelem, 36 let, hned se přiznal, že hodně bral a to nitrožilně, ale že už \"je čistej\". Teď spolu bydlíme a já mám strach, že stejně tajně bere. Mám šanci to poznat? Je asi i trochu víc vymletej, pořád něco hledá, neumí dělat automatické věci automaticky, např. si dávat věci na svoje místo, citově je taky nějak zamrzlej, spíš je sobeckej a nemá žádný větší empatie, často jsem ho nachytala jak lže. Naposledy jsem u něj našla pytlík jako na trávu, ale v tom zbytek bílého prášku
Ale je strašně línej, hodně spí a pořád jí. Může se takhle naučit člověk, třeba že si dává míň?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
těžko říct, jesstli na příteli poznáte, jestli bere nebo ne. Jste spolu dost krátce, takže se to nedá určit ani podle nějaké změny chování. Zřejmě se nic výrazně nemění a nebo by se to dalo také připsat tomu, že se vztah mezi vámi posouvá do všední, každodenní roviny. kromě toho ani nevíte, jestli náhodou tak trochu nebral celou dobu. Smozřejmě pytlík s bílým práškem je dost podivná věc, lenost, spavost a chuť k jídlu bývají typicky po "tazích" na droze. A nebo nic nebere a je prostě unavený za ta léta, co bral. I to se stává. Jak vidíte, opravdu to takhle na dálku nejde určit.