PERVITIN
MN
Dobrý den, vím že syn občas kouří marihuanu a mám podezření že bere i pervitin, našla jsem doma dvě kapsle s bílým práškem a nevím co mám dělat.
Děkuji za odpověď M.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nejlepší by v tuto chvíli bylo obrátit se osobně na některé z center, která poskytují pomoc rodinám experimentátorů a uživatelů drog. Budete tak mít mnohem větší prostor vše probrat podrobně, doptat se na co potřebujete a pokusit se společně s odborníkem dohodnout nejlepší možný postup.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html - je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)