Kdy moje oči budou normální?
M!lan3
Už přes 30dní nekouřím marihuanu. Po dobu abstinence mám rozšířené zorničky a červené oči. Jako kdybych kouřil ještě více než před pravidelném užívání.
Kdy moje oči nabudou naturální barvy a vzhledu. Díky

Odpověděl: Amrit Sen
Milane, zdravím Vás.
Máte náš obdiv a respekt, že se držíte. Především Vám doporučuji klid. Nepíšete nic o tom, jak se cítíte, takže Vám mohu jen těžko relevantně odpovědět.
Někdy se stává, že se mohou, v podobných situacích, projevit fyzické reakce, které souvisí s psychickým stavem. Popisované projevy ale také vůbec nemusí s předchozím užíváním souviset, může jít o problém čistě zdravotní, se kterým by si poradil oční, nebo jiný odborný lékař.
Případná intoxikace, aniž byste o ní věděl, nejspíš nepřipadá v úvahu.
V každém případě Vám doporučuji, situaci probrat s lékařem a vyložit karty na stůl. Nikdo Vám hlavu neutrhne. Lidem, kteří se odhodlali "popasovat" s užíváním, se obecně fandí a podává pomocná ruka, navíc, lékař je ze zákona i eticky povinnován, stejně, jako pracovníci odborných služeb, mlčenlivostí.
Obrátit se můžete i na pracovníky některého zařízení v dosahu, kteří pracují také s bývalými uživateli návykových látek, například z adiktologické ambulance, nebo AT poradny. Služby jsou bezplatné, a mohou být poskytovány i anonymně.
Získáte odbornou podporu, pomoc a užitečné informace, jak se stabilizovat a co nejdříve "srovnat".
Nepíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, abychom Vám potřebné kontakty mohli rádi obratem poslat.
Jak je můžete, podle oblasti a typu služby vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pravděpodobné je i to, že projevy samy časem odezní. 30 dní je ale poměrně dlouhá doba, která napovídá tomu, abyste konzultaci s lékařem, nebo dalším odborníkem, neodkládal.
Přeji hodně štěstí a držím palce!
Požehnaný Advent,
Amrit Sen.