co teď
old07mar07
K centrum maluje (včera jsem byl v běžné otevírací době)dnes jsem volal, abych zbytečně necestovalmám problík vyměnit... není kde a přes týden od 6:00 do 21:45 jsem v práci. poradíte kde vyměnit 100ks?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Ano, naše Kontaktní centrum má v tyto dny výjimečně zavřeno (sanitární dny/malování). Otevřeno bude zítra v běžných provozních hodinách. Níže kontakty na další dvě Káčka (ty jsou bohužel v provozu jen v pracovních dnech), stejně tak terénní pracovníci.
Netuším, kde pracujete, zda byste třeba nemohl z práce na moment odběhnout...
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:  PO 13,00 - 20,00, ÚT až PÁ 9,00 - 20,00, víkendy a svátky 13,00 - 20,00
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Kontaktní centrum STAGE 5
Mahenova 4, Praha 5
(zastávka tramvaje č. 4, 9, 10 a 16 ,,U Zvovu")
Tel: 257 217 871, 605 319 926
Email: stage5@progressive-os.cz
Výměna injekčního materiálu: PO a ÚT 13,00 - 18,00, ST až PÁ 10,00 - 18,00
Kontaktní místnost:  pracovní dny od 13,00 do 18,00
http://www.progressive-os.cz
Nízkoprahové středisko Drop in
Karolíny Světlé 18 (vchod z ulice Boršov)
Praha 1
Tel: 222 221 124, 222 221 431
Provozní doba: PO až ČT 9,00 - 17,30, PÁ 9,00 - 16,00
www.dropin.cz
http://www.dropin.cz/index.php/stredisko
Terénní práce probíhá ve všední dny od 14.00 do 19.00 hodin na veřejných prostranstvích především v centru Prahy.
V pondělí a čtvrtek od 14.00 do 18.00 hod. parkuje ve Washingtonově ulici (nedaleko Václavského náměstí u Vrchlického sadů) naše sanitka. Kromě výměnného programu a poradenství zde poskytujeme také základní zdravotní ošetření a testování na infekční choroby (HIV, žloutenka typu C, syfilis).
V lokalitách Prahy 2, Prahy 5 a Prahy 13 fungují terénní programy v úterý a v pátek od 14.00 do 19.00 hodin.
Místa, kde je možné terénní pracovníky kontaktovat, zjistíte na níže uvedených telefonních číslech. Část programu zajišťují externí terénní pracovníci, kteří navštěvují místa, kam se profesionální terénní pracovníci nedostanou (například byty injekčních uživatelů drog).
pevná linka: 224 920 577
mobil: 603 209 948 (po-pá 14-19 hod.)
mobil pro Prahu 2, 5 a 13: 774 002 235 (út, pá 14-19 hod.)
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK