Jak přestat hulit po letech
Marco
Dobrý den,je mi 27let a začal jsem kouřit marihuanu na střední škole zhruba v 15letech.Hulim s přáteli,jelikož moji všichni kamarádi kouři trávu,ale někdy i sám.Každý den 365dní v roce a pouze kvalitní model,slabší mě už nic neudělá.Prišel jsem kvůli tomu o nejlepší léta života,ztratil dlouholetý vztah v sexu už to nebylo ono jak bývalo a naposledy zaměstnání řidiče,když mi byl odebrán řidičský průkaz kvůli thc.Zkoušel jsem přestat,ale nedaří se mi to,mám pak divné myšlenky,nemám chuť k jídlu,nic mě nebaví a nikam nechodím.Prosím Vás o jakoukoliv radu,která by mi mohla nějakým způsobem pomoci přestat,vaše internetové stránky jsem důkladně prostudoval a přijdou mi velice kvalitní.Za pár měsíců mi vrátí řidičák a já bych byl moc rád,kdyby se mi to podařilo s tím skoncovat a našel si třeba konečně i slečnu a nebyl věčně sám.S pozdravem Marco a předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Marco, dobrý den.
Zkuste se podívat na náš web www.koncimshulenim.cz - je celý věnovaný konopným drogám. Jednak tam naleznete užitečné informace, můžete si udělat test, jak na tom jste. Také můžete zkusit on-line léčbu, tím být v kontaktu s terapeutem a získávat určitou formu podpory.
Pokud byste měl zájem spíše o osobní kontakt, tak naše ambulantní zařízení (kontakt níže), pracuje s uživateli THC. Zdali žijete někde úplně jinde a Praha je pro Vás nedostupná, tak napište znovu a upřesněte prosím, odkud jste, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení a v osobním kontaktu se více informovat o možnostech, které byste případně mohl využívat. Vstupem do zařízení se nijak a ničím nezavazujete, můžete se prostě jenom přijít poradit a pak se svobodně rozhodnout co a jak dál. Nepotřebujete žádné doporučení. Stačí, když přijdete na předem dohodnutou konzultaci (objednat se můžete na uvedených číslech).
Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", které je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Vaše rozhodnutí je super, přeji Vám, aby Vám to vydrželo a našel jste ve svém životě větší spokojenost.
Tak se držte, v případě potřeby ještě napište.
S pozdravem, MK