Jak na konzervaci
DROBEK
Ahoj. Od doby co zmizela sativa jako taková jsou houbičky jedinou přírodní drogou. Me zkušenosti jsou dobré. Letos jsem nasel cca 500 modrajících a plánuji je nechat na léto. Moje otázka tedy zní : jak je správně sušit a skladovat?

Odpověděl: Amrit Sen
Drobku, zdravím Vás.
Posláním a pracovní náplní naší poradny, je především pomoc lidem v nouzi. Lidem, kteří se trápí, v souvislosti s užíváním návykových látek. Také těm, kteří mají starost o blízké, přátele, nebo další lidi z okolí, také všem, kteří jsou drogou jakkoli ohroženi. Často jde o život.
Návodům a radám, které by se měly týkat výroby, přípravy, přechovávání, distribuce, zvyšování účinnosti drog a podobně, se ze zásady vyhýbáme. Především z etických, ale i dalších důvodů, bylo by to proti našemu přesvědčení.
Proto Vám doporučuji se napříště s podobnými dotazy obracet na stránky, servery a diskuzní fóra drogových nadšenců, příznivců a experimentátorů, kterých je na internetu víc, než dost.
Pravdou je, že se často nedá spoléhat na jejich odbornou relevanci, takže doporučuji, brát je s rezervou.
Snad chápete a nezlobíte se na nás...
Měl byste vědět, že halucinogeny obecně, houbičky nevyjímaje, rozhodně nepatří mezi rekreační drogy, jejich užívání, respektive užití, doprovází mimořádná rizika.
K halucinogenům, houbičkám, psilocybinu a psilocinu, také k rizikám, souvisejících s jejich užíváním:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/psilocybin.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/257-lysohlavky-ucinky-myty-a-fakta
Přeji hodně štěstí a požehnaný Advent.
Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.