Časté užívání amfetaminů
Soez
Dobry den, predem se chci omluvit za vynechani diakritiky, ale jsem linej.
Muj problem spociva v tom, ze uz to fakt prehanim s kolacema a emkem, v podstate to zeru pravidelne kazdy vikend a semtam i pres tyden. Za vikend vetsinou lupnu tak 5 kouli a cca g emka, pres tyden max 2 koule a 0,4g emka. Vim, ze tohle uz je tezke prehaneni, zvlast na muj vek (15 let), ale takhle si to jedu uz tak 3 mesice a ted jsem se rozhodl tezce se zmirnit, zvlast kdyz o vikendech jeste k tomu vetsinou nespim, na to dost piju a kombinuju s ostatnimi drogami. Samozrejme si ted odnasim nasledky v podobe tezke deprese a pocitu uplne prazdnoty, problemy s mocenim a sexualni aktivitou, jakoby me telo vycerpalo veskery serotonin, ktery mi jeste zbyl. Parkrat jsem zkousel i pecko, ale to mi nejak nevyhovovalo (diky Bohu), pak N-bombu a takove hovadiny, nic me nechytlo tak, jako mdma ci mda.
Jsem si vedom toho, ze aby se muj psychicky stav zlepsil, musim si dat pauzu, vsichni rikaji a pisi, ze mesic staci, ale semtam se najde par lidi, kteri mi reknou, ze to trva mnohem dele. Takze proste a jednoduse, jak dlouhou pauzu byste mi doporucovali? A take mam otazku, jestli se vyplati kupovat 5htp ?
A prosim, promlouvani do duse si nechte, jsem si plne vedom nasledku a toho, ze si naprosto nicim zivo.
Dekuji za pripadne odpovedi, s pozdravem Patrik.

Odpověděl: Markéta Kordová
Patriku, dobrý den.
Nechcete nic ,,slyšet/číst" ve smyslu promlouvání do duše...Nicméně, toto vše do sebe ládovat a to ještě v takto nízkém věku, je promiňte - cesta do pekel. Píšete, že následky si uvědomujete a víte, do čeho jdete, ale možná si to úplně ještě neumíte představit, s čím si vlastně zahráváte (promiňte, ale nedokážu nezmínit).
Pokud se v tuto chvíli nechcete drog vzdát, dodržujte alespoň základní pravidla, jakožto snažit se udržet mezi jednotlivými konzumacemi co nejdelší časové úseky (čím delší, tím lepší), mezi tím nechat organismus odpočinout a dostat do své rovnováhy. To znamená spát, jíst, dodržovat pitný režim (nealko), doplňovat vitamíny a minerály.
I pro dospělé jedince je konzumace drog nepřirozený zásah do organismu. Ve Vašem věku se všechna rizika mnohonásobně zvyšují. Obávám se, že pokud pojedete tímto stylem, nedopadne to dobře.
Co rodiče? Škola? Nikdo si ničeho nevšimnul?
Kdybyste chtěl napsat o sobě více, můžete využít skrytou poznámku, která není součástí veřejné části webu.
Zkuste to všechno ještě řádně zvážit!
S pozdravem, MK