extaze
ivi
dobry den,mam pritele se kterym mam 2 deti.Je sportovec,kazdy ma o nem mineni jak je cestny,skvely,zasadovy,nesmim kourit protoze to nesnasi atd... jezdi na party..ted jsem u nej nasla sacek..byl v nem koks..reakce ze to neni jeho ale kamarada,ze tohle je i na nej moc a ze on bere ecko..zkusil to pry pred rokem,neni na to pysnej ale stalo se a pry to mel zatim 3x..byla jsem totalne v soku..on v tom problem nevidi,bere pry jen jednou za pul roku,protoze je to jiny,nevidi ze by to melo vliv na rodinu,ma to pod kontrolou.Nevim co mam delat,nikdy to neuznaval,hodne sportoval,doslova Mirek Dusin a najednou tohle...furt do nej jedu,nemuzu se s tim smirit,nevim jak s nim jednat..vlastne ani nevim jestli to nebete casteji a co vubec...mluvit uz se mnou o tom nechce,pry z nej delam fetaka a ho to urazi a ze to moc zvelicuju....

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
chápu, že jste z takového nálezu a následného přiznání dost v šoku. Jak se zdá, zatím se toho partner vzdát nechce a je tedy třeba dobře rozmyslet, co s tímhle "novým" partnerem ve svém životě. Myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste celou situaci zašla podrobně probrat do některého z center, která pomáhají blízkým uživatelů. Je totiž potřeba zvážit mnoho detailů, na které není prostor na internetové poradně. Jedině tak se vyhnete zkratkovitému nebo chybnému rozhodnutí tím nebo oním směrem.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)