množství
xiao
zdravím,četl jsem docela hodně článku ohledně pervitinu a sexu.dočetl jsem se,že se dává pervitin i na penis:D :P ale nikdo nikde nepsal o tom jaké množství tam dat:D tak bych se chtěl zeptat kolik???mohlo by to být zajímavé:D :) :P .......předem diiik

Odpověděl: Amrit Sen
Xiao, zdravím Vás.
Chápu Váš zájem, ale určitě bych Vám podobný postup nedoporučil, hned z několika důvodů, nejdříve bych napsal něco o nás...
Posláním naší poradny je především odpovídat lidem, kteří volají o pomoc, mají problémy a potíže, které jakkoli souvisí s užívánim drog, jsou v úzkých, trápí se, často jde o život.
Snažíme se poctivě a s nasazením odpovídat, jak nejlépe umíme, a jak nejrychleji to jde. Naše kapacita je omezená, každý z odpovídajících má další pracovní náplň a vytížení. Především z etických důvodů, se vyhýbáme návodným odpovědím, jak drogy účinněji užívat, vyrábět, nebo je šířit, a podobně. Čas, který někdy nad podobnými dotazy, tak, či tak, trávíme, ubíráme lidem, kteří jsou v momentální, nebo dlouhodobé tísni a prožívají utrpení.
Proto Vám doporučuji, abyste se napříště s podobnými dotazy obracel spíše na stránky a diskusní fóra drogových sympatizantů, nadšenců a experimentátorů, kterých na síti víc než dost. Zároveň Vás upozorňuji na to, abyste informace z těchto serverů bral z velkou rezervou, protože často šíří velmi nebezpečné nesmysly, které z odborného pohledu nemají žádnou relevanci.
Netuším, jestli, a jaké máte s pervitinem zkušenosti, nebo jestli přemýšlíte nad experimentem, jak si "okořenit" intimní život.
Každý člověk je jedinečný a drogy na něj mohou působit, stejně jako pervitin, různě. Zatímco někdo pod vlivem pervitinu dokáže souložit a oddálit dobu ejakulace, tedy "prodloužit" akt, někdy i na poměrně dlouhou dobu, po které je orgasmus intenzivnější, než obvykle, jiný je naprosto nepoužitelný, bez schopnosti erekce, kdy s "zmenšeným" penisem, prožívá pocity fiaska. Není to nijak vzácný jev, spíše naopak.
Další věc je to, že pervitin, na rozdíl od kokainu, se vstřebává sliznicemi hůře a pomalej, kůží už vůbec ne. Mám namysli to, že z nosní sliznice, zažívacího traktu, či pochvy, nemá až kam "uniknout", takže se velká část účinné látky má šanci do krevního oběhu dostat. Než by se pervitin vstřebal do oběhu přes penis, bude všude jinde, než ve Vašem krevním oběhu.
Kdybyste se přece jen, do podobné "akce" pustil, nezapomeňte použít kondom, jinak byste za A, intoxikoval partnerku, za B, riskoval, odpusťte, nemyslím to zle, že byste mohl, sebe, nebo ji, nakazit některou z sexuálně přenosných nemocí, kterých je celá řada. Jejich léčba bývá náročná, a ne všechny doposud umíme úplně vyléčit.
Pokud byste tedy zkoušel před sexem užít pervitin potřením penisu a následně souložil, bude intoxikovaná Vaše sexuální partnerka, nikoli Vy. Jestli by o celé záležitosti neměla předem vědět a souhlasit, dopustil byste se závažného protiprávního jednání a vystavil se riziku trestního postihu, partnerku byste mohl ohrozit na zdraví i životě. Pervitin, narozdíl od kokainu, nepůsobí, jako lokální anestetikum, ale někdy oddaluje vyvrcholení, z jiných důvodů. S kokainem bývá potíž v tom, že po potření penisu sice muž, díky znecitlivění, oddálí ejakulaci, žena ale, pokud jde o styk bez kondomu, necítí, ani nemůže cítit, vůbec nic.
Tedy, jestli máte touhu vyzkoušet sex na pervitinu, a nehodláte od úmyslu v žádném případě ustoupit, užijte ho co nejbezpečněji, jinak, než způsobem, na který se ptáte, protože by na Vás, prostě neučinkoval.
Dalším důvodem je to, že sex na drogách výrazně "obrušuje" city. Lidé, kteří mu propadli, po čase nejsou schopni prostého partnerského citu, ztrácí schopnost milovat. Provozují "tělocvik" bez lásky, bez drogy už časem nejsou sexu schopni, a ani je neláká. Po čase ztrácí schopnost i tohoto drogového, chladného "tělocviku". Stávají eroticky "nepoužitelnými", ať už s drogami, nebo bez nich, s pocity prohry a samoty.
Dovolím si předpokládat, že píšete z pouhé zvědavosti, kterou chápu. Pokud nejste z jakéhokoli důvodu s intimním životem spokojen, věřte, že nejlepší cestou k radosti v intimní pohodě, je dlouhodobý partnerský vztah, na pilířích lásky, otevřenosti, vstřícnosti, pochopení, vzájemné důvěry, tolerance a věrnosti.
Možná to zní staromódně, ale stále platí, že láska je nejmocnější čarodějka, která léčí a uzdravuje.
Neopomenu zmínit riziko vzniku závislosti. Pervit má obrovský závislostní potenciál, byť jde o závislost psychickou.
Každý z drogově závislých "nešťastníků", se nějakým způsobem,  z nejrůznějších důvodů, dostal k prvnímu, nebo prvním kontaktům s drogou. Tento může být jedním z nich. Většina z nich nepočítala s tím, třeba, že o rizikách věděli, nebo slyšeli, že se stanou závislými. Velká řada z nich žije, přežívá, dožívá, nebo umírá v utrpení.
Doporučuji Vám se na "pervitinový" sex "vykašlat", nestojí za to, cena je příliš vysoká.
Dejte si čas, pokud by měla Vaše případná nespokojenost přetrvávat i v dlouhodobějším vztahu, se stálou partnerkou, nebojte se nespokojenost konzultovat s odborníkem, nejlépe sexuologem.
Ten Vám doporučí konkrétní kroky, jak s partnerkou ke vzájemné spokojenosti společně dojít. Možná budete překvapený, jak jednoduše a snadno.
Pokud by mělo jít o závažnější problém, lze jej řešit psychoterapeuticky, případně vhodnou medikací, nebo měl li by mít čistě fyzické příčiny, můžete se případnou léčbou obrátit na urologa, nebo jiného specialistu.
Několik užitečných odkazů k informacím týkajících se sexu a drog, také k odborným pracem ke stažení:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjnzP32_ZnKAhVFKXIKHa4VBNkQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.sananim.cz%2Fpages%2Fserve.php%3Ffile%3D1326966056_9_sexualita_drogy_sbornik2011.pdf&usg=AFQjCNEW5gcgViFLNw6KjyGSXPaTjBxQVQ&bvm=bv.110151844,d.bGQ
K pervitinu:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný.
Požehnaný Advent,
Amrit Sen.