Thc testy
Martina
Mám 15 rokov 164 výšku a bola som pravidelný fajčiar. Fajčila som 7 dni v týždňi viac krát za deň. Mala by som ísť na krvné testy na drogy. Chodím 3 krát do týždňa na thai box. Prestal som 26.11.2016 na testy by som chcela ísť 26.1.2017 alebo tak nejak. Prosím jake sú moje šance ?
Ďakujem vopred za odpovede :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Martino.
Zřejmě máte na mysli kouření marihuany. Žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu, neexistuje. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se Vám to dva dny daří, je fajn, držím palce, ať to vydržíte. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Už s ohledem na Váš velmi nízký věk by bylo rozumné se všem drogám vyhnout a věnovat se jiným zálibám. Další konzumace by Vás mohli přivést do nemalých potíží.
Můžete se mrknout na tento web: www.koncimshulenim.cz - je tam plno užitečných informací, také možnost on-line léčby, mohlo by Vám to pomoci.
Mějte se fajn, MK