Sem vyhulenej
Machy
Uz hulim dlouho a proste I kdyz nejsem zhulenej tak nemam normalni stav pride mi ze mam takovej divnej obraz ocima,, a mam takovej furt trochu zhulenj mozek I kdybych tejden nehulil. Tak se chci zeptat co to jako je a jaky to budu mit treba v budoucnu

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Machy.
Opravdu těžko říct. Přes internet toho moc nepoznáme. Těžko pak objektivně a především zodpovědně stav hodnotit, natož předvídat budoucnost.
S ohledem na skrytou poznámku, kde uvádíte jednak svůj velmi nízký věk, ještě pak mnohem nižší věk začátku Vaší konzumace, by se nedalo divit, že Vás užívání THC mohlo nějak více ovlivnit než dospělého jedince. Začal jste užívat jako dítě, stále dítě jste, v tomto případě se vždy veškerá rizika vždy několika násobně zvyšují.
Co na to rodiče? Vědí to? Pokud ne, chystáte se jim o tom říct?
Můžete klidně naspat více a uvést vše do skryté poznámky, nezobrazuje se na veřejné části webu. Nebo můžeme celý dotaz + odpověď vyvěsit tvz. ,,skrytě" - to znamená, že se zobrazí pouze Vám po zadání kódu, který obdržíte při jeho vkládání (takže si případně po zadání někam kód poznamenejte, ať odpověď pak najdete).
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem, MK