Perník ve 26tt
Avrilka
Děkuji vám moc za Vaši odpověď. Já sem si vědoma všech možných rizik a právě, že mám z toho obrovské výčitky, hlavně strach o to malé. Na ultrazvuku je vše co se týče miminka v pohodě. Objem hlavičky je normální i končetiny jsou jak mají být, právě že gybekologozka říkala, že dítě je je jak má být.tak jak u čistých matek. Hodně mých známých bralo celé těhotenství nitrozilne a i u porodu byly pod vlivem, což já bych si netroufla a dítě vyloučení pořádku, nebyly plactive, žádné poruchy spánku, právě že úplný opak, což je zajímavé. Všechny ty důsledky vlivu užívání na dítě co jste mi tam psala znamená, že jsou tímhle spíše více ohroženy,ale není to jedno jednoznačně dané, že tím trpí každé dítě matky uživatelky,jestli mi rozumíte, ale samozřejmě to nesmím brát na lehkou váhu.c prvním těhotenství sem úplně vysadila a měla sem teď.cholestazi,teď sem brala skoro denně jehlou a všecky výsledky testů byly až nepochopitelně dobré i ty jaterní, to jsem měla nakonec ještě nižší hodnotu než má být, jak je to možné??děkuji avrilka

Odpověděl: Markéta Kordová
Avrilko, opět dobrý den.
Bohužel, tak na další Vaše otázky odpovědět neumím. Každý člověk je jedinečně nastaven, samozřejmě, že všechno může být u každého jinak a individuálně. Každopádně informace v předešlé odpovědi jsou závěry dlouhodobých odborných studií.
I pokud by bylo s mimčem vše ok, což bych Vám i jemu samozřejmě od srdce přála, bylo by rozumné se s nějakým odborným zařízením spojit a začít pracovat na udržení Vaší abstinence. Přece jenom výchova a péče o dítě se s konzumací nelegálních drog zase úplně neslučuje a mohla byste mít pak třeba do budoucna problémy s OSPODem (orgán sociálně-právní ochrany dětí).
Tak to ještě zvažte.
Mějte se hezky, MK