poradna v okolí
MONIKA73
Dobrý den..včera jsem se dozvěděla,že můj bratr/30.let/šňupe perník..vypadá to,že zatím jde o užívání s nížší intezitou..potvrdilo se tak moje podezření...za poslední měsíc i strašně zhubl..na zítra plánuji rozhovor s ním...sháním podklady a informace jak vést rozhovor,abych neudělala víc škody,než užitku...našla jsem spoustu informací na vašich stránkách,za což moc děkuju...chtěla bych ještě poprosit o informaci,zda máme u nás v okolí nějakou poradnu,kam bychom mohli bratra,pokud svolí a bude chtít,směrovat a dojíždět s ním pro pomoc...jsme z okolí Vrchlabí,okres Trutnov...moc děkuji za radu a přeji hezký den

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Moniko.
Je dobře, že si obstaráváte informace a přemýšlíte i odborné pomoci v osobním kontaktu. U Vás se můžete obrátit např. sem:
Individuální poradenství, poradenství pro rodiče a další blízké osoby (partneři, jiní rodinní příslušníci...):
každý všední den mezi 9.00 - 12.00 hod.
pondělí a středa 16.00 - 17.00 hod.
(Pro poradenské služby je nezbytné domluvit si schůzku osobně, telefonicky (499 828 144, 731 441 267) či přes e-mail předem).
Skupinové poradenství pro rodiče a další blízké osoby:
každé 3. pondělí v měsíci 17.00 - 18.30 hod.
Kontaktní centrum RIAPS
Procházkova 818
Trutnov
vchod "B" z boku budovy či vchod "D" zezadu budovy.
tel.: 499 828 144, mobil: 731 441 267
e-mail: kcentrum@riaps.czharm.reduction@riaps.cz
mapa: pro zobrazení mapy klikněte zde
http://www.riaps.cz/kc/kde-nas-najdete.html
http://www.riaps.cz/kc/
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, neváhejte zase napsat.
Přeji, ať se vše začne ubírat lepším směrem.
S pozdravem, MK